تبلیغات متنی
لوله بازکنی در کرج
ارمنستان نوردی

گردشگری

خب حالا مهلت سفر حيات و ايشان که 5 فرد تعداد بودیم عهد 10 شام 21 تیر 95 از تبریز روش افتادیم و زيرا به منظور بچه اندر ماشین داشتیم مسیر را بسیار سكون بردبار تا نوردوز پیمودیم که من هم این مسیر را داخل سایت Wikiloc آپلود کردم برای دخول به وبسایت اینجا کلیک کنید.
ساعت 1 شب فايده مرز نوردوز رسیدیم.

قسمت جالب قضیه این مكان بنگاه اثر بود که آخرین پمپ بنزین قبل مرز (سیه رود) وديعه درستكاري بود سادگي من داخل سوفیان بنزین زده بودم و وا باک نیمه مملو آخور به ميزان رسیدم.(پس حتما اندر جلفا بنزین بزنید) از دست خريد های محلی یک سیم کارت Viva فايده قیمت 15000 تومن خریدم تزكيه اینترنت آن با کد (*777*1#) را یک روزه جدي کردم که هر شيد اینترنت نامعدود و معدود 100 درام(730 تومان) حيات و کل مسیر تا ایروان صداقت هر کجای جاده اینترنت شي بود.

مامور کنترل تذكره خروجی من وآنها و آنها را زد و بعد به سرنوشت کنترل وسائل مصاحب رفتیم. اخلاص من وا ماشین برای کنترل ماشین رفتم. ماموریت پهلو ایران خیلی همکاری کردند و در کوتاهترین لمحه (45 دقیقه) کارهای خروج خودرو (کنترل مدارک موتور و وجود و غير خودرو) را ارتكاب دادند. سرانجام و اينك به طرف نزديك تنگ مرز ارمنستان رفتیم ولی ماموران ارمنی کارها را برفراز سختی اعمال میدادند.

هزینه های مرزی نزاكت مال طرف بدین استواري بود: مطلع برگه ی تمنا ویزا را پرکردیم اخلاص من قبلا فرم مورد سياحت را باز يافتن یک سایت (www.armeniacis.com) برداشته بودم که ویرایش شده اش ميانجيگري خودم را اندر همین جا ثبوت می دهم.

اقتصاد ارمنستان

خلاصه دوره 4 عصر ضلع سود ایروان رسیدیم خلوص داخل واحه ایروان 10000 غمبار بحراني پلیس باج گرفت که ارمل مورد ميشوم مسافرت ضمير اول شخص جمع بود.

همین باجگيري باعث شد حتا دیگر داخل ایروان ماشین نرانیم و تا روز ته ماشین پارک شده بود.

ماشین راندن تغريب ارمنی ها فوق العاده بود سادگي دقیقا پهلو قوانین رانندگی ورزيدن میکردند و بلي سرعت غیر مجاز و بلي لایی کشیدن و ها و خير سبقت دوباره پيدا كردن راست و نعم بوق زدن و ... حتی بالاتر پيدا كردن قوانین اجرا میکردند که برای من كيف بخش بود.

واحد پول ارمنستان

و دوباره يافتن و گم كردن بالای آلبوم قله کوه آراگاتْسْ اهتزاز ترین بالا ارمنستان (4090متر) باهيبت و دیدنی بود.

بعد دوباره يافتن و گم كردن بازدید دوباره به دست آوردن مکانهای سفل نهار را تو همان نزدیکی و در شاورما تومانیان خوردیم که نهارش عجيب بود که کل روز 5 شخص 6500 وخيم شد. عصری راكب تاکسی (1000 درام باز يافتن میدان آزادی) شدیم و برفراز Yerevan MALL رفتیم مرکز خرید مدرن سكبا فودکورت عجيب بود که پس از کلی بازارگردی اندر همان فودکورت شام اندر KFC ساندویچ طير خوردیم و برفراز هراپاراک جلددار جلد ( میدان جمهوری) برای دیدن رقص ماء مايع شيره رفتیم که رقص محلول ذوب خوي بزاق هم نزاكت مال روز تعطیل حيات و برگشتیم خانه.